lørdag 13. juni 2009

Ladestien i Trondheim - se turen fra fly eller sykkel

Bilde tatt fra toppen av Kjerringberget med utsikt over Korsvika høsten 2008. "Fotomodellen" er vår Eurasier som her er ca. 3mnd gammel.

Jeg er så heldig at jeg bor kort vei fra Ladestien i Trondheim. Jeg benytter stien ofte alene, sammen med familien, barnevogn og/eller hund. Noen ganger går jeg hele stien og andre ganger deler av den, jeg prøver f.eks. å unngå Kjerringberget med barnevogn, eller jeg går kun fra Korsvika og rundt Ladehammeren når jeg skal gå kun en kort tur. Stien byr på fine naturopplevelser kort vei fra byen, langs stien er også mange fine badeplasser og høydepunktet på søndagsturen er kaffe og vaffel på Sponhuset.
Sponhuset i Ringvebukta

Adressa.no har filmet deler av denne 7,2km lange turstien fra fly og sykkel slik at det nå er mulig å følge deler av Ladestien fra dataskjermen. Hvilken nytteverdi dette har er jeg litt usikker på men det var morsomt å få et overblikk over løypa man har gått så mange ganger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar