torsdag 4. juni 2009

Shark Attack - strikket lue :)

Jeg må først si tusen takk til Vidar som tipset om denne hai-luen på facebook, jeg tror det må være den tøffeste luen jeg har sett! Selv om jeg har strikket en del tror jeg enda ikke jeg er flink nok til å strikke en slik lue på frihånd så skulle ønske jeg hadde en oppskrift.

Bildet er hentet fra dette forumet: craftster.org




I den samme tråden blir det tipset om fiskeluer man kan strikke (se bildet under), disse med oppskrift. Fiskeluene er ikke like tøffe som hai-luen men med oppskrift kanskje jeg skulle prøve å strikke en, med den oppskriften som basis, litt justering og toving kanskje jeg klarer å lage noe som kan ligne på hai-luen?


Flere bilder av fiskelue og oppskriften finner du her: knitty.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar