fredag 26. juni 2009

King of Pop - Hvil i fred Michael Jackson

Michael Jackson var mitt første Idol og plata "Bad" var platen som gjorde meg til MJ-fan. Jeg samlet alt av MJ-effekter jeg kom over. Jeg hadde en venninne som var fan av Beatles og Tanita Tikaram og vi byttet utklippsbilder fra blader og aviser. Min lidenskap for MJ dabbet av etterhvert og jeg ble stor fan av andre artister (Bon Jovi og Dumdum Boys bl.a.) men musikken fra hans storhetstid vil alltid bety mye for meg.


Michael Jackson, en stor stjerne, usedvanlig dyktig musiker og artist som har skrevet mange kapitler musikkhistorie. Han er i dag erklært død, 50år gammel. Han vil forhåpentligvis bli husket for sin fantastiske artistkarriere og ikke for sitt tragiske liv. Måtte han få hvile i fred.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar